Dostępność
Obsługa klienta z niepełnosprawnością / Obsługa Klienta w polskim języku migowym - tłumacz online
Obsługa Klienta w języku migowym
Obsługa za pomocą aplikacji Wideotłumacz |
---|
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym oferuje usługę Wideotłumacz dla osób g/Głuchych posługujących się polskim językiem migowym. Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać. Zaraz po wejściu do budynku A przy ul. Poznańskiej 115 lub budynku C przy ul. Poznańskiej 94, na parterze po prawej stronie jest Wydział Obsługi Klienta. Wchodząc tam, trzeba poinformować pracowników o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę "Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza". Pracownicy Wydziału w parę minut zorganizują taką możliwość. Urząd jest czynny w poniedziałek w godzinach od 8:30 do 18:00, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15:30 i w piątek od 7:30 do 14:00. Usługa Wideotłumacz możliwa jest od godziny 8:00. W budynku A urzędu możesz: - wziąć ślub cywilny, - uzyskać dokumenty dotyczące urodzenia, ślubu lub zgonu, - nadać numer adresowy nowego domu, - zgłosić konieczność naprawy drogi, - uzyskać zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania Gminy, - wyrobić Kartę Mieszkańca. W budynku C urzędu możesz: - wyrobić lub wymienić dowód osobisty, - zameldować się, - uzyskać numer PESEL, - założyć działalność gospodarczą; - zadeklarować, ile osób mieszka na posesji, z której odbierane są śmieci, - zgłosić zamiar usunięcia drzewa. Szczegółowe informacje o Gminie i pracy Urzędu uzyskasz na naszej stronie internetowej: www.tarnowo-podgorne.pl. |